مراسم تودیع و معارفه معاون اداری مالی شهردار ثامن برگزار شد

خبرگزاری پانا: مراسم تودیع و معارفه معاون اداری مالی شهردار منطقه ثامن مشهد با حضور معاون اداری مالی شهرداری مشهد، صبح امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۳۰۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد، مراسم تودیع عباس یوسف زاده، معاون اداری و مالی شهردار منطقه ثامن و معارفه عباسعلی کوثری به عنوان معاون اداری و مالی جدید شهرداری ثامن با حضور معاون اداری مالی شهرداری مشهد، صبح امروز برگزار شد.

ابوالفضل انتظاری، معاون اداری مالی شهرداری مشهد در این مراسم گفت: آقای یوسف زاده و آقای کوثری، جز نخبگان مالی و اداری شهرداری مشهد می باشند و امیدواریم در پست های جدید همچون گذشته موفق عمل نمایند.

حمید ضمیری، شهردار منطقه ثامن مشهد نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات عباس یوسف زاده، معاون اداری و مالی سابق شهردار ثامن گفت: ایجاد بانک اطلاعات پروژه ها و پرونده ها در شهرداری ثامن باید در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است، عباسعلی کوثری، پیش از این به عنوان معاون اداری و مالی شهرداری منطقه هشت مشهد مشغول به کار بود و عباس یوسف زاده نیز به عنوان معاون اداری مالی قطار شهری شهرداری مشهد مشغول به کار خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار