توسط مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی البرز؛

کتاب «شیمی معدنی2» به چاپ هشتم رسید

خبرگزاری پانا:جلد اول کتاب «شیمی معدنی2» که توسط مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شده است، به چاپ هشتم رسید.

کد مطلب: ۲۳۷۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جلد اول کتاب «شیمی معدنی2» به قلم دکتر حسین آقابزرگ استاد نام‌آشنای شیمی دانشگاه خوارزمی، دکتر شهره نفیسی استادیار شیمی معدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمیدرضا آقابزرگ استادیار پژوهشگاه صنعت نفت و دکتر محمد یوسفی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تألیف شده است.
قابل ذکر است جلد اول كتاب «شیمی معدنی2» در هفت نوبت چاپ شده است و به چاپ هشتم رسیده است.
گفتنی است این کتاب دارای پنج فصل است و در آن به مباحثی از جمله کلیات و نامگذاری ترکیبهای کوئوردیناسیون، عددهای کوئوردیناسیون، ایزومری، خواص مغناطیسی و نظریه‌های تشکیل پیوند در کمپلکس‌های فلزی پرداخته شده است.
در جلد اول این کتاب افزون بر مباحث «شیمی معدنی 2»، موضوعات ویژه‌ی شیمی معدنی نوین نیز گنجانیده شده است. همچنین برای روشن‌تر شدن مطالب، هر فصل کتاب شامل تمرینهای متعدد حل شده است و افزون بر آن، در پایان جلد دوم این کتاب به تمام پرسشهای آزمون کارشناسی ارشد گرایش شیمی معدنی 2 از سال 1368 تا حال حاضر، پاسخ مشروح داده شده است.
این کتاب در 407 صفحه و با قیمت 10000 تومان از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن 02177503824 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار