برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و مراسم تجلیل از خانواده شهدا

خبرگزاری پانا: یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و مراسم تجلیل از خانواده شهدا در آمورش و پرورش منطقه سجاسرود برگزار شد

کد مطلب: ۲۰۳۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، به مناسبت روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی بخش سجاسرود و مراسم تجلیل از خانواده های شهدای شهر سجاس با حضور رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده ، کلیه مسئولین ادارات و نهادهای بخش سجاسرود ، کارشناسان امور شاهد اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ، خانواده های شهدا و مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی روز یکشنبه 25 اسفند در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود برگزار شد .

در این مراسم رفیعی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سجاسرود گفت : شهدا کسانی بودند که به حس برتر جویی انسان که یک حس قوی و متعالی است دست یافتند و جاودانه شدند . وی آرامش و آسایس کنونی در کشور را حاصل رشادت ها و دلاورمردیهای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود : فرهنگیان عزیز با تقدیم بیش از 4000 شهید در دوران دفاع مقدس زیبا ترین جلوه ایثار و مقاومت را به تصویر کشیدند و هم اکنون نیز با بصیرت و آگاهی همواره نقشه ها و توطئه های دشمن را خنثی می نمایند و با استفاده مطلوب و بهینه از دستاوردهای انقلاب قله های موفقیت را فتح می نمایند . رفیعی ادامه داد : خداوند همه شهدای اسلام و ایران را قرین رحمت خود سازد و به کسانی که در راه خدمت به مردم جان خود را از دست داده اند اجر جزیل عنایت فرماید .

حجه الاسلام اصلانی امام جمعه شهر سجاس نیز در این مراسم به موضوع جنگ نرم اشاره کرد و افزود : اكنون دشمنان اسلام و انقلاب سعی می کنند با سست كردن اعتقادات جوانان و طراحی انقلاب مخملی و جنگ نرم به كشور ضربه بزنند و وظیفه همه مسئولین امر این است که با شناساندن اهداف و راه شهدا به نسل جدید و با هوشیاری و مقاومت در برابر این تهدیدات نرم و به ظاهر جذاب ، دشمنان اسلام و ایران را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناكام بگذارند .

افتتاح نمایشگاه یادواره شهدا ، قرائت شعر توسط شاعر فرهنگی سید مهدی موسوی ، خاطره گویی توسط خانواده های شهداو تجلیل از خانواده های شهدای شهر سجاس از دیگر برنامه های مراسم بود .

خبرنگار افتخاری: دوست علی عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار