مدیر آموزش و پرورش دیر:

یادواره شهدا باعث جاودانگی پیام آنان در جامعه می‎شود

خبرگزاری پانا : ،دومین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان دیر با محوریت شهید حمزه ابراهیمی با حضور مسئولین در هنرستان جابربن حیان برگزار شد .

کد مطلب: ۱۶۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا مدیر آموزش و پرورش دیر در این مراسم گفت: فرهنگیان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس علاوه بر امر تحصیل و آموزش در دفاع از خاک کشورمان شجاعانه ایستادگی کردند.

عبدالرسول صالحی در این مراسم از شهدا به عنوان انسان‌های برگزیده خداوند یاد کرد و اظهار داشت: شهدا با ایثار، از جان گذشتگی و فداکاری آن چنان حماسه‌ای در هشت سال دفاع مقدس آفریدند که در طول تاریخ ماندگار شد. صالحی با بیان اینکه دانش آموزان امروز باید ادامه دهنده راه آن دلیرمردان جوان باشند گفت: دانش آموزان و دانشمندان جوان ایرانی باید با پیشتازی در عرصه های علم و دانش به دنیا ثابت کنند که فرهنگ و تفکر بسیجی و ولایتمداری همیشه زنده و جاوید است. وی ادامه داد " برگزاری یادواره شهداء باعث جاودانگی پیام روحبخش و عرفانی شهدا شده و چهره خلاق و عالمانه این افراد را به تصویر می کشد.

عبدالله بحرانی مدیر آموزشگاه جابربن حیان و دبیر یادواره با اشاره به اینکه رشادت‌های شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی باعث شد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمنان نیافتد، تصریح کرد: این رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول تاریخ بی سابقه است. گفتنی اجرای كلیپ،قرائت وصیتنامه و زندگینامه شهید ،بیان خاطرات همرزمان شهید و تقدیر از خانواده معظم شهید حمزه ابراهیمی از دیگر برنامه های این یادواره بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار