به‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح مدرسه ۱٢ کلاسه مرحومه اقدس صالحی

کرمان (پانا) - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین افتتاح مدرسه ۱٢ کلاسه مرحومه اقدس صالحی گفت روزانه سه کلاس درس در استان کرمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه ۱٢ کلاسه مرحومه اقدس صالحی

داود منظور در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی که به‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت، اظهار کرد: یک نهضت واقعی مدرسه‌سازی در کشور در حال انجام است، ظرفیت خیرین برای ما بسیار مغتنم بوده و بسیاری از مدارس با مشارکت خیران احداث می‌شود، دولت هم سهم خودش را تامین می‌کند.

معاون رئیس جمهور در ادامه بیان کرد : این ظرفیت‌ها به آموزش‌وپرورش برای بهره‌برداری از مدارس جدید و توسعه و عمران مدارس قدیمی و همچنین اصلاح سیستم گرمایش و سرمایش مدارس و خوابگاه‌های مدارس شبانه‌‌روزی ایفای نقش موثری می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ساخت روزانه ٣ کلاس درس در استان کرمان افزود: ۱۳ درصد بودجه کشور به آموزش‌وپرورش تعلق دارد که برابر با ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است زیرا آموزش‌ و تربیت کودکان و نوجوانان برای ما از بالاترین اهمیت برخوردار است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای کامل سند بنیادین آموزش‌وپرورش شاهد این باشیم شاخص‌ها را در کیفیت و کمیت ارتقا دهیم و عدالت بین استانی را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار