تجمع دانشجویی در پی اهانت به قرآن کریم

تهران (پانا) - تجمع دانشجویی در تکریم قرآن کریم و محکومیت هتک حرمت قرآن صبح امروز چهارم مردادماه مقابل دانشگاه تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تجمع دانشجویی در پی اهانت به قرآن کریم

این تجمع توسط دانشجویان و در پاسخ به اهانت صورت گرفته در سوئد و دانمارک نسبت به ساحت مقدس قرآن کریم انجام شد.

دانشجویان و مردم شرکت کننده در این مراسم به شکل نمادین و منظم بر زمین نشسته و قرآن‌ها را در رحل‌های قرآنی در مقابل خود قرار داده بودند.

در پایان این مراسم بیانیه دانشجویان قرائت شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: ما ملت امام حسینیم و سال‌هاست که میبینم چطور به تب و تاب افتادن کفر و ظلم برا ی خاموش کردن این نور، بر نفوذ آن می‌افزاید و ریشه‌های خودشان را به آتش می‌کشد که «قتل الحسین حراره فی قلوب المونین که لن تبرد ابداً.» ما مرد این میدانیم و بیمی از صحنه آراییِ محکوم به شکست و نابودی شما نداریم. ما شهید حججی‌ها تقدیم این اسلام کرده ایم.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: یقین داریم که دست و پا زدن شما فقط لکه‌های ننگ بر دامان شما را عریان‌تر می‌کند و دست و پا زدنی به سوی خط پایان‌تان است. هنوز داغ جنایتی که آمریکا در ترور سردار ما، حاج قاسم عزیزمان کرد بر دل‌های ما تازه و خروشان است، اشتباه اولتان آنجایی بود که با این هتاکی‌ها، آرایش جنگی‌تان را مقابل جهان اسالم علنی کردید. اما کور خواندید، کور خواندید اگر فکر می‌کنید ما ملت مسلمان این اقدامتان را بی جواب می‌گذاریم.

در بیانیه تجمع کنندگان مقابل دانشگاه تهران آمده است: شش ماه تمام هر آنچه از دستشان بر می‌آمد انجام دادند تا هویت اصیل دانشجوی ایرانی، که هویتی سیاسی است را از ما بگیرند و با شعارهایی که زاییده ذهن‌های خودشان است ما را سرگرم کنند و به خیال خام خودشان ما را از صحنه خارج کنند. اما کور خواندند و دیدند و دیدید که چگونه تیرشان محکم به سنگ خورد. و حال هنوز هم با وجود تمام تلاش‌هایشان برای اینکه هویت ملی و اسلامی دانشجوی سیاسی را از ما بگیرند می‌بینند که این دانشجو ی ایرانی_انقلابی است که همچنان زیر سایه این کتاب مقدس در همین مکتب پررنگ‌تر از قبل در صحنه حاضراست و مشت محکمی ست در دهان هرکسی که هر جای دنیا بخواهد به مقدسات ما هتاکی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار