مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:

قرارگاه اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش استان هرمزگان آغاز به کار کرد

هرمزگان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان که به اتفاق ۷ نفر از معلمان نمونه استان در دیدار مقام معظم رهبری در ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲به مناسبت روز معلم حضور پیدا کرده بودند، از آغاز به‌کار و راه‌اندازی قرارگاه اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
قرارگاه اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش استان هرمزگان آغاز به کار کرد

محمد قویدل گفت: در راستای اجرایی سازی منویات مقام معظم رهبری این قرارگاه در اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان کار خود را آغاز کرد و با جدیدیت تمام و بکار بستن تمام توان و بسیج تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در صدد اجرایی کردن انتظارات و رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستیم.

قویدل افزود: بنده و مجموعه همکارانم در سراسر استان هرمزگان با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری با جان و دل تا حصول نتیجه مطلوب و نهایی تلاش خواهیم کرد و در جهت تعلیم، تربیت و پرورش استعدادهای فرزندان عزیز استان هرمزگان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: بر ماست که با جان و دل بکوشیم و استان و کشور عزیزمان را بر نوک قله های افتخار و اقتدار جهانی نظاره گر باشیم و امیدواریم در این راه ارزشمند توفیق حضرت دوست و‌ دعای خیر رهبری عزیز و بزرگوار رفیق راه ما باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار