فیلم «مکس» را به‌صورت رایگان در فیلم‌نت ببینید

تهران (پانا) - علاقه‌مندان به سینمای ایران می‌توانند در ایام نوروز 1402 فیلم «مکس» را به‌صورت رایگان در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فیلم «مکس» را به‌صورت رایگان در فیلم‌نت ببینید

تعدادی از فیلم‌های سینمای ایران به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 به صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرم فیلم‌نت قرار گرفته‌اند. یکی از این فیلم‌ها «مکس» به کارگردانی سامان مقدم است.

در این فیلم به‌یادماندنی سینمای ایران بازیگرانی چون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی‌نیا، رامبد جوان، پگاه آهنگرانی، سیروس ابراهیم‌زاده، امیر جعفری و نیما شاهرخ‌شاهی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «مکس» که سومین فیلم بلند سامان مقدم به شمار می‌رود، داستان گروهی از نخبگان ایرانی مقیم خارج است که به دعوت وزارت ارشاد به ایران می‌آیند تا در یک همایش فرهنگی شرکت کنند، اما یک نفر با دعوتنامه اشتباهی در این رویداد حضور دارد که باعث اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌شود.

فیلم «مکس» محصول 1383 است. اکران عمومی سومین ساخته سامان مقدم با اما و اگرهایی روبه‌رو شد اما در نهایت «مکس» در سال 1384 روی پرده رفت. هرچند نمایش عمومی «مکس» زودتر از حد انتظار متوقف شد اما این فیلم در همان فاصله با جذب بیش از 905 هزار مخاطب و فروشی بالغ بر 721 میلیون تومان به پنجمین فیلم پرمخاطب و سومین فیلم پرفروش سال 1384 در سطح کشور تبدیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار