نشست استاندار یزد با جمعی از فرهیختگان شهرستان ابرکوه

ابرکوه (پانا) - نشست مشترک استاندار یزد با جمعی از فرهیختگان شهرستان ابرکوه به منظور بررسی مسائل و دغدغه‌های موجود و پاسخ به برخی از ابهامات برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست استاندار یزد با جمعی از فرهیختگان شهرستان ابرکوه

مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه این نشست، با اشاره به برگزاری دیدارهای متعدد با اقشار مختلف مردم در طول ماه مبارک رمضان سال گذشته و ادامه این نشست ها گفت: طرح سند فاخر یزد نوین که با حضور نخبگان تدوین شده را با رویکرد شعار سال مبنای کار خود قرار داده ایم و در آینده نزدیک قسمت شهرستانی سند را تدوین و بر این اساس اولویت های شهرستان را در بخش های مختلف اجرا خواهیم کرد.

فاطمی افزود: با همت مردم در حوزه نوآوری، فناوری، فرهنگی، گردشگری، صنعتی و کشاورزی در سال گذشته به بالاترین رشد در استان یزد به خصوص در شهرستان ابرکوه رسیدیم.

وی ادامه داد: در این نشست گزارشی نسبت به مصوبات سفر که ریاست جمهوری و بنده به شهرستان داشتیم ارائه شد و امید است شاهد این باشیم که این حضورها و هم اندیشی ها موجب توسعه و رشد چندین برابر شهرستان شود.

فاطمی در پایان متذکر شد: با توجه به نیاز شهرستان در خصوص نوآوری، فناوری، گردشگری و مسائل فرهنگی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش، تلاش خود را در جهت پیشرفت و کمک به این مجموعه ها را در برنامه خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار