حاجی دلیگانی:

تحول ضروری کشور، اصلاح ساختار تصمیم‌گیری در مسائل کلان اقتصاد است

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس با یادآوری اینکه یکی از تحولات ضروری در سال ۱۴۰۲ اصلاح ساختار تصمیم‌گیری در مسائل کلان اقتصاد کشور است، گفت تحول جدی در عناصر تصمیم گیرنده و همچنین در نحوه و نوع تصمیم‌ها و تدابیر ضروری است و رئیس‌جمهور برای انجام این کار باید پیش قدم شود.

کد مطلب: ۱۳۵۸۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تحول ضروری کشور، اصلاح ساختار تصمیم‌گیری در مسائل کلان اقتصاد است

به گزارش خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ایجاد تحول برای رسیدن به ایران قوی به مفهوم «تحول» اشاره کرد و گفت: همانطور که تحول در طبیعت رخ می‌دهد باید تحولاتی هم در انسان‌ها رخ دهد. بر اساس آموزه های دینی و بر اساس گردش زمان هم باید تحولاتی سالانه رخ دهد به این معنا که نقاط ضعف کم و برطرف و نقاط قوت تقویت شود، برای امور کشور هم همین بحث را باید دنبال کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم قدرت انجام تحول را دارند و اگر هر کسی در جایگاهی که هست و در شعاع مسئولیتی خود این تغییر و تحول را اعمال کند، از این جهت که معایب کم و محسنات افزون یابد، تمام کشور متحول می‌شود.

حاجی دلیگانی معتقد است: این تحول به عبارتی یک امر به معروف و نهی از منکر است یعنی امر به ترویج خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها و ضعف‌ها که باید مد نظر باشد و اگر همه مردم در مسیر تحول مشارکت داشته باشند، نتیجه مطلوب و جامع تری را در کشور خواهیم دید.

وی با بیان اینکه یکی از تحولات ضروری در سال 1402 اصلاح ساختار تصمیم‌گیری در مسائل کلان اقتصاد کشور است، گفت: ما باید تحول جدی در عناصر تصمیم گیرنده و همچنین در نحوه و نوع تصمیم‌ها و تدابیر ایجاد کنیم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، افزود: ساختار تصمیم گیری اقتصادی فعلی که معاون اول رئیس جمهور در رأس آن است، تاکنون موثر نبوده زیرا همچنان کشور و مردم از مسائل اقتصادی رنج می‌برند؛ بنابراین انتظار داریم رئیس جمهور، پیش قدم تحول شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس جمهور باید این ساختار تصمیم گیری را که تا الان که پاسخگو و موثر نبوده و موجب شده رهبر معظم انقلاب همچنان از تحولات اقتصادی به عنوان نیاز اصلی کشور در سخنرانی ابتدای سال 1402 یاد کنند، اصلاح کند. بیان موضوعات مرتبط با تورم و اقتصاد در بیانات رهبری نشان از مسائل و مشکلات در این حوزه‌هاست که باید اصلاح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار