مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

تکمیل شدن ظرفیت اسکان مدارس، نشان از حضور پرشور زائرین در مشهد دارد

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت تکمیل شدن ظرفیت اسکان نوروزی در مدارس در سطح پایگاه‌های هشتگانه، نشان از حضور پرشور زائرین در مشهد دارد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل شدن ظرفیت اسکان مدارس، نشان از حضور پرشور زائرین در مشهد دارد

به منظور تبریک سال نو به عوامل اجرایی پایگاه‌ها و بررسی فرآیند خدمت رسانی به زائرین امام مهربانی‌ها، ناظر ویژه وزارت آموزش و پرورش به همراه سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید ابوالفضل حسینی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین ستاد اسکان استان از پایگاه ثامن هفت مشهد که با ظرفیت ۵۰ مدرسه در قالب بیش از ۳۰۰ کلاس در ایام نوروز پذیرای زائرین فرهنگی است، بازدید کردند.

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تقدیر از همه افرادی که خالصانه در بهترین ایام به زائرین امام مهربانی‌ها خدمت رسانی می‌کنند، گفت: تکمیل شدن ظرفیت اسکان نوروزی در مدارس در سطح پایگاه‌های هشتگانه، نشان از حضور پرشور زائرین در مشهد دارد.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران ستاد اسکان، همه ظرفیت مدارس جهت خدمت رسانی به زائرین به کار گرفته شده و با توجه به حضور بیش از پیش زائرین با تجهیز و آماده سازی مدارس، به ظرفیت موجود اضافه شده است.

سید ابوالفضل حسینی، معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان نیز در این بازدید گفت‌: تمامی پایگاه‌ها، باید آمادگی لازم به منظور افزایش ۱۵ درصدی فضاهای اسکان را داشته باشند.

خبرنگار دانش آموز: ستاره خزائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار