نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مردم امتحان خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند

بوشهر(پانا)_ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت مردم امتحان خود را نسبت به انقلاب ادا کرده و سربلند از این شرایط عبور کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۸۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم امتحان خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام نوروزی اظهار کرد: امروز و در این شرایط نوبت مسئولان است که بکوشند مشکلات مردم را به خصوص در حوزه اقتصادی برطرف کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته سال پر فراز و نشیبی برای ملت ایران بود، سختی‌های خاصی داشت اما با عنایت ویژه خداوند مردم عزیر از این عقبه‌ها عبور کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود مسئولان گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص مسئولان اجرایی در فضای ملی و استانی با تمام توان در خدمت مردم باشند و مشکلات آنها را یک به یک برطرف کنند.

صفایی بوشهری افزود: استان بوشهر با این مردم و تاریخ با شکوه و ثروت عظیم نیاز است مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی آنها از جمله بیکاری، تامین آب شرب، کشاورزی، مسکن، ازدواج جوانان و حمایت از تمام خانواده‌های نیازمند با این ثروتی که در استان وجود دارد گام‌های اساسی بردارند.

صفایی‌بوشهری گفت: سال 1402 با ماه رمضان و مهمانی خدا آغاز و با همین ماه به پایان می‌رسد و امید می‌رود مردم در تمام طول سال مورد لطف و محبت خدا قرار گیرند و در آسایش زندگی کنند.

وی تاکید کرد: به طور قطع بهار و نوروز با خود شادی و شادمانی و نو شدن به ارمغان می آورد و ماه مبارک رمضان هم در ابعاد معنوی و روحی یک نوآوری و برکتی از جانب خداوند به جامعه انسانی می‌بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار