دبیرخانه استانی ششمین جشنواره دانایی توانایی در بوشهر آغاز به کار کرد

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت جشنواره دانایی توانایی، یکی از فراگیرترین طرح‌های حوزه فرهنگی هنری در آموزش و پرورش است که از اقدامات مهم در راستای ارتقای سرانه مطالعه است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه استانی ششمین جشنواره دانایی توانایی در بوشهر آغاز به کار کرد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: جشنواره دانایی توانایی، یکی از فراگیرترین طرح‌های حوزه فرهنگی هنری در آموزش و پرورش است که از اقدامات مهم در راستای ارتقای سرانه مطالعه است.

محمود حقدوست صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره برای تمامی دوره‌های تحصیلی در ۵ سطح پایه‌های اول و دوم، سوم و چهارم، پنجم و ششم، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز به کار دبیرخانه استانی جشنواره، ادامه داد: منابع مسابقه کتابخوانی برای پایه‌ های اول و دوم کتاب "واقعا جدی جدی"، پایه‌های سوم و چهارم کتاب "گل حسرتی" و پایه‌های پنجم و ششم کتاب "مربای شیرین" است.

حقدوست اضافه کرد: منابع کتابخوانی متوسطه اول و دوم به ترتیب کتاب‌ "گاندو"، "نامه‌های گاندو" و "کارخانه اسلحه سازی داوود داله" است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان مدارس سراسر استان می توانند از طریق مدارس محل تحصیل خود اقدام به ثبت نام در این جشنواره کنند.

حقدوست یادآور شد: جشنواره دانایی توانایی، یک جشنواره فرآیندی است که در چهار مرحله مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار