برگزاری آخرین جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش قزوین

قزوین(پانا)-برگزاری آخرین جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش قزوین و رؤسای مناطق و نواحی چهارده گانه استان در سال ۱۴۰۱ در شرکت آلوپَن متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۳۵۷۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آخرین جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، ظهر روز پنجشنبه بیست و پنجم اسفند ماه آخرین جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و روسای ادارات مناطق و نواحی چهارده گانه استان در سال ۱۴۰۱ در محل شرکت آلوپَن متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار گردید.

در این جلسه مدیرکل آموزش وپرورش با اشاره به موفقیت‌های استان در سال ۱۴۰۱ گفت: توفیقات حاصله نتیجه تعامل مناطق و نواحی با اداره کل بوده است و بر خود وظیفه می دانم از زحمات تمامی همکاران عزیز در صف و ستاد صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: امسال با تمام فراز و فرودها به پایان می‌رسد و هنر دولتمردان در سالی که سپری کردیم پیشرفت در تمام عرصه ها همراه با مدیریت بحران ها بود.

در حوزه تعلیم و تربیت نیز کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته که رتبه‌بندی نقطه عطف این کارها بوده است و اگر اشکالی وجود داشته نباید به اصل برنامه خللی وارد کند و انشالله در مرحله رسیدگی به اعتراضات حل خواهد شد.

سیاهکالی مرادی اظهار داشت: باید تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در بحث رتبه‌بندی و حق‌التدریس همکاران برای معلمان عزیز تبیین گردد و همچنین از تلاش‌های همکاران دخیل در امر رتبه‌بندی تقدیر گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه ابراز داشت: در زمینه تجاری سازی بودجه خوبی برای مناطق و نواحی در نظر گرفته شده که می بایست پیگیری و اماکن تجاری ساخته شود.

وی درباب عملکرد استان در جهاد تبیین تصریح کرد: در بحث جهاد تبیین در کل استان به نحو شایسته ای عمل شد؛ به طوری بیش از ۲۵۰۰ جلسه تبیینی برای دانش آموزان و فرهنگیان برگزار گردید.

البته باید برگزاری دوره های توانمندسازی مربیان پرورشی در دستور کار قرار گیرد تا اطلاعات سیاسی و اجتماعی معاونین و مربیان پرورشی بروزرسانی شود.

این مقام مسئول با اشاره به پیش رو بودن عید نوروز و فعالیت ستادهای اسکان تاکید کرد: در کمال احترام و حسن اخلاق از ارائه خدمات به افرادی که در زمینه عفاف و حجاب تخلف کرده و کشف حجاب می‌کنند خودداری کنید.

وی همچنین از رؤسای مناطق خواست تا به وضعیت بهداشتی مراکز اسکان توجه کافی داشته باشند و میمانان نوروزی را چونان میهمانان خود بدانند.

جدی گرفتن طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، دیدار با خانواده معزز شهدا، سرکشی و نظارت بر مدارس خاص و آموزشگاههای علمی آزاد و عدم واگذاری حجمی سالن‌های ورزشی از دیگر تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش بود.

سیاهکالی مرادی در پایان ضمن تبریک سالروز از تمامی مدیران مدارس خواست تا ملاحظات امنیتی را رعایت کنند و توصیه های لازم را به سرایداران در خصوص حفظ اموال بیت‌المال داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار