معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

اردوی راهیان نور بینش معنوی نسل جوان را تقویت می‌کند

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت اردوی راهیان نور بینش معنوی دانش‌آموزان و نسل جوان امروزی را ارتقا می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اردوی راهیان نور بینش معنوی نسل جوان را تقویت می‌کند

حسین میرزایی در مراسم بدرقه دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور، در خصوص مراحل اعزام به مناطق عملیاتی گفت: دانش آموزان طی دو مرحله به این اردوی معنوی اعزام می شوند. در طول این مدت دانش آموزان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، دهلاویه و یادمان شهدای هویزه با آرمان های امام و شهیدان میثاقی دوباره خواهند داشت.

وی افزود: همچنین با حضور در محل رزم شبانه که نمایشی از تلاش ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است، با گوشه ای از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان آشنا خواهند شد.

این مقام مسئول درباره تاثیرات این اردو اظهار کرد: از اثرات این اردوی معنوی می توان به تقویت بینش معنوی نسل جوان امروز اشاره کرد و آن را فرصتی برای دانش آموزان دانست که با حضورشان در این مناطق به خودسازی بپردازند. آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت، حس مسئولیت پذیری، شهادت، رشادت و ساده‌ زیستی و دلاور مردی‌های غیورمردان و رزمندگان اسلام و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مهم‌ترین هدف برگزاری این اردوها است.

گفتنی است اردوی راهیان نور به با حضور ۹۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر متوسطه (دوره دوم) استان زنجان و عوامل اجرایی و غیره از ۲۰ تا ۲۸بهمن در قالب اعزام ۲۰ اتوبوس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار