در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون اجرا می‌شود؛

ویژه‌برنامه‌هایی برای معرفی طرح «کانون مدرسه» به دانش‌آموزان

تهران (پانا) - ویژه‌برنامه‌هایی برای معرفی طرح «کانون مدرسه» به دانش‌آموزان، خانواده‌ها و اولیای مدارس به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکزآفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۴۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ویژه‌برنامه‌هایی برای معرفی طرح «کانون مدرسه» به دانش‌آموزان

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این برنامه و با حضور دانش‌آموزان مدارس، انیمیشن‌هایی از تولیدات کانون پرورش فکری در سالن غدیرِ مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون از سوی معاونت تولید کانون نمایش داده می‌شود.

کانون استان تهران نیز در این برنامه به معرفی فعالیت‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برپایی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازد.

بر همین اساس، کارگاه‌های قصه‌گویی، انیمیشن، کاردستی، بازی و مسابقه، نوشتن خلاق، خوش‌نویسی، نقاشی و سفال از جمله برنامه‌های روزانه این طرح است که برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

این برنامه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای ۱۷ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

طرح «کانون مدرسه» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش به منظور بهره‌گیری از امکانات آموزشی و فرهنگی اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار