آمادگی فارس برای برگزاری مسابقات ملی ورزش دانش‌آموزی

معبر ورزش قهرمانی از ورزش دانش‌آموزی می‌گذرد

شیراز (پانا) - ناظر روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، در جلسه تشکیل ستاد خبری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور که به میزبانی شیراز برگزار می‌شود، بر اهمیت نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ورزش دانش‌آموزی تاکید کرد و افزود: معبر ورزش قهرمانی از ورزش دانش‌آموزی می‌گذرد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی فارس برای برگزاری مسابقات ملی ورزش دانش‌آموزی

سعید علی آبادی ادامه داد: اگر ورزشکاران ما در رشته‌های والیبال و بسکتبال در سطح بین‌المللی دارای جایگاه هستند، بخش اعظمی از آن مرهون تلاش ورزش دانش آموزی است.
سی و نهمین مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر و سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌‌آموزان دختر به نام شهدای دانش‌آموز مدارس زینبیه و ثارالله میانه در دو رشته والیبال و بسکتبال دختران و پسران با حضور تیم‌های منتخب تمامی استان‌های کشور از 15 تا 29 بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود.
به گفته ناظر روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور، یکی از اهداف این دوره از مسابقات نخبه‌یابی برای تشکیل اعضای تیم ملی این دو رشته است که این دانش آموزان ورزشکار در آینده نزدیک شالوده تیم‌های ملی را تشکیل می‌دهند.

علی آبادی برمتفاوت بودن مسابقات ورزش دانش آموزی با سایر مسابقات ورزشی در سطح ملی تاکید و عنوان کرد: در مسابقات دانش آموزی ظرافت‌های خاص باید دیده شود و بعد تربیتی و فرهنگی این مسابقات بسیار مهم و ضروری است .
وی ادامه داد: تشکیل تیم خبری در حاشیه این مسابقات و انعکاس اخبار از رسانه های دیداری و شنیداری مهمترین موضوعی است که به آن پرداخته می شود.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با اشاره به میزبانی شیراز در مسابقات ورزشی کشور در رشته‌های والیبال و بسکتبال اظهار کرد: آموزش و پرورش ازجمله دستگاهی است که یک فدراسیون ورزشی در درون خودش ایجاد کرده است و ارتباط خوبی با سایر فدراسیون‌های ورزشی کشور دارد.
حمیدرضا شعبانی افزود: ایجاد فدراسیون ورزشی در آموزش و پرورش ظرفیت فرا دستگاهی را ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد: متولیان اصلی انعکاس رویدادهای ورزشی استان، خبرنگاران حوزه ورزشی خبرگزاری ها و روزنامه‌ها هستند لذا دست یاری به سمت همه دوستان ورزشی در حوزه رسانه دراز می کنیم.
در این نشست هم افزایی تقسیم کار انجام و هریک از اعضا، پوشش بخشی از حواشی مسابقات ورزش دانش‌آموزی کشور را برعهده گرفتند.
تشکیل ستاد خبری ویژه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان مرحله کشوری در شیراز و تقسیم کار بین مجموعه خبرنگاران مهم‌ترین موضوعی بود که در این نشست مصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار