اعضای بدن دانش‌آموز صومعه‌سرایی به ۴ بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید

رشت (پانا) - در اقدامی خداپسندانه اعضای بدن دانش‌آموز رضا مزارعی اهل صومعه‌سرا با رضایت خانواده، به بیماران نیازمند اهدا شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای بدن دانش‌آموز صومعه‌سرایی به ۴ بیمار نیازمند جانی دوباره بخشید

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا، رضا مزارعی، دانش‌آموز پایه دوازدهم دبیرستان شریعتی بخش ضیابر شهرستان صومعه‌سرا که در تصادف با خودروی سواری دچار حادثه شده بود، پس از اعلام مرگ مغزی از سوی پزشکان بیمارستان پورسینای رشت، در اقدامی خداپسندانه و با رضایت خانواده، قلب، کبد و کلیه‌های جانبخش این دانش‌آموز به ۴ بیمار نیازمند اهدا شد.

حسین بالو، مدیر آموزش و پرورش شهرستان صومعه‌سرا نیز با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به خانواده این دانش‌آموز، عمل خداپسندانه و ایثار حیات‌بخش خانواده مزارعی را در اهدای اعضای بدن فرزندشان ستود و از خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده طلب غفران و آمرزش کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

و هر کس، انسانى را از مرگ رهایى بخشد، چنان است که گویى به همه مردم حیات بخشیده است. (مائده/۳۲)

خانواده محترم مزارعی

«حادثه غم انگیز درگذشت فرزند عزیزتان، دانش‌آموز رضا مزارعی دردی جانکاه بر دل‌ها نشاند.

تسلیت واژه کوچکی در برابر اندوه بزرگ از دست دادن فرزند ارجمند شماست، با این حال رضا به تقدیر و خواست الهی، رتبه و جایگاهی است بس رفیع که تنها بندگان مشمول عنایات خاص خداوند به آن می‌رسند و آرام می‌گیرند.

از خود گذشتگی و تصمیم بس دشواری که به هنگام شنیدن خبر مصیبت درگذشت فرزندتان گرفتید و با اهدای اعضای آن عزیز سفرکرده به بیماران نیازمند، ثابت کردید، پایان یک زندگی می‌تواند آغاز یک زندگی و نویدبخش دل‌های خانواده‌های دیگری باشد، شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد دانش آموز برومندمان زنده یاد رضا مزارعی، از درگاه ایزد منان برای شما آرزوی صبر و شکیبایی و برای آن دانش‌آموز عزیز، رحمت الهی را آرزو می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار