مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب:

برنامه‌های بازگشایی مدارس باید آکنده از بوی شهدا باشد

هرمزگان (پانا) - معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس گفت برنامه‌های بازگشایی مدارس مناسب با ماه صفر و هفته دفاع مقدس بصورت ویژه برگزار و در دستور کار مدیران مدارس باشد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های بازگشایی  مدارس باید آکنده از بوی شهدا باشد

احمد حامدی با اشاره به بازگشایی مدارس و تقارن با هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: فضای مدارس باید آکنده از بوی شهدا باشد و برنامه‌هایی مناسب با ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس برگزار شود.

حامدی یکی از ماموریت های آموزش و پرورش را فرهنگ سازی عنوان کرد و گفت: در اجرای برنامه ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز باید لحاظ شود.

وی همچنین بر رعایت شئونات این ایام در برگزاری مراسم بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: کلیه واحد‌های اداری و آموزشی باید در این خصوص دقت و توجه کافی را داشته باشند و آیین‌های بازگشایی با نشاط مدارس، متناسب با این ایام پیش بینی و اجرا شود.

حامدی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده آنها هستیم بر کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس تأکید کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: همزمان با سراسر کشور ،زنگ شکوفه ها در ۳۱شهریور و زنگ مهر روز دوم مهر بصورت نمادین و برنامه ریزی شده در تمامی مدارس شهرستان همراه با رنگ ایثار و مقاومت به صدا در خواهد آمد.

حامدی، مهمترین برنامه های آغاز سال تحصیلی را، زنگ شکوفه ها، زنگ ایثار و مقاومت، زنگ مهر، بازگشایی نمایشگاه دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس نام برد.

گفتنی است در این جلسه ،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهی سپاه ناحیه میناب، فرماندهان بسیج دانش آموزی خواهران و برادران، معاونین و کارشناسان حضور داشتند و به ارائه نکته نظرات و برنامه های خود پرداختند و هفته دفاع مقدس با همراهی این نهادها اجرایی می‌شود.

* خبرنگار: محمدعباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار