آئین تودیع و معارفه شهردار سنجان برگزار شد

خبرگزاری پانا: طی آئینی علی وروانی فراهانی به عنوان شهردار سنجان معارفه و امین ‌زاده تودیع شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر اراک در این آئین گفت: با توجه به کلان‌ شهر شدن اراک و الحاق سنجان و کرهرود به آن باید تلاش شود از پتانسیل ‌های فعال و مثبت این مناطق استفاده بیشتری شود.

محمد شریفی با اشاره به وجود فضای سبز مناسب در سنجان افزود: با توجه به شرایط آلودگی هوای فعلی می توان از این شه به عنوان یک مرکز فیلتر هوا استفاده کرد همچنین می توان از این فضای سبز به عنوان یک محیط گردشگری و تفریحی نهایت بهره را برد.

وی ادامه داد: سنجان و کرهرود یکی از شاهراه ‌های ارتباطی غرب، شرق و جنوب کشور، جزو یکی از پرترددترین و حادثه ‌خیزترین جاده ‌های استان محسوب می شود که انتظار می رود شهرداری اراک نسبت به نصب و راه‌ اندازی پل‌ های زیر و روگذر در آن اقدام نماید.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر اراک همکاری با سازمان ‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی به منظور تردد مناسب شهروندان سنجانی به مرکز شهر، برنامه ریزی و پیگیری احداث خطوط فاضلاب شهری، حل مشکلات جوانان، مسکن و... را به مردم این شهر نوید داد.

در ادامه امام جمعه سنجان با تشکر از زحمات شهردار سابق این شهر گفت: امین‌ زاده در 9 سال خدمت ‌رسانی به شهر سنجان زحمات بسیاری را متقبل شده است و امیدواریم در سمت ‌های دیگر موفق و سرفراز باشد.

حجت الاسلام حسینی پور افزود: از شهردار جدید انتظار داریم برنامه‌ های خود را در زمینه تامین رفاه و حل مشکلات مناطق سنجان مطرح نماید تا خط مشی‌ برنامه ‌های ایشان برای مسئولان روشن و مشخص شود.

گفتنی است علی وروانی فراهانی پیش از این به عنوان مدیر اسبق اداره املاک شهرداری اراک فعالیت داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار