دانش‌آموز میاندورودی موفق به کسب مدال نقره در لیگ پومسه کشور شد

میاندورود (پانا) - هستی فرجی، دانش‌آموز میاندورودی در لیگ پومسه کشور در بخش تیمی مدال طلا و انفرادی موفق به کسب مدال نقره شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز میاندورودی موفق به کسب مدال نقره در لیگ پومسه کشور شد

فرجی در رابطه با لیگ پومسه کشور گفت: لیگ پومسه به دو بخش لیگ دسته یک و برتر تقسیم می‌شود، افراد با کسب مدال در لیگ دسته یک وارد لیگ برتر و انتخابی تیم ملی می‌شوند.

وی افزود: هر دو لیگ سالی یکبار برگزار می‌شود؛ البته لیگ امسال بعد از دو سال تعطیلی به‌خاطر شیوع ویروس کرونا برگزار شد و استقبال زیادی را هم به همراه داشت.

فرجی بیان کرد: مسابقات پومسه بر اساس رده‌های سنی (زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال) برگزار می‌شود.

هستی فرجی در رده ۱۲ تا ۱۴ سال بوده و امسال وارد رده ۱۵ تا ۱۷ سال شده است.

وی ادامه داد: ۶۷ تیم از استان‌های تهران، زنجان، مازندران، گیلان، گلستان، البرز، کردستان و... شامل ۳۳۵ بانوی تکواندو کار در این لیگ به میزبانی زنجان حضور داشتند.

هستی فرجی در پایان گفت: در بخش انفرادی (۱۲ تا ۱۴ سال) ۸۴ بازیکن شرکت داشتند که به لطف خدا عنوان نایب قهرمانی و در بخش تیمی (زیر ۱۴ سال) که ۲۲‌ تیم حضور داشتند عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

تیم معراج متشکل از دانش آموزان: هستی فرجی از میاندورود، فاطمه رمضانی از ساری، مهنا محمدزاده از بابل عنوان قهرمان، زنجان نایب قهرمان و گلستان مقام سوم را در لیگ پومسه امسال کسب کرده‌اند.

دانش آموز خبرنگار: محبوبه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار