جایگزین کاپیتان استقلال مشخص شد؛ تیکدری آبی پوش می‌شود

تهران (پانا) - استقلال برای فصل آینده به دنبال جذب یک مدافع راست تخصصی خواهد بود که در گزینه‌های جایگزینی کاپیتان استقلال نام مهدی تیکدری گران‌ترین بازیکن سال گذشته لیگ برتر نیز دیده می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
جایگزین کاپیتان استقلال مشخص شد؛ تیکدری آبی پوش می‌شود

وریا غفوری کاپیتان استقلال در یک قدمی جدیی از این تیم قراردارد. حتی گفته می‌شود این بازیکن با فولاد خوزستان به توافق نهایی رسیده است و به زودی قرارداد رسمی خود را با این تیم امضا خواهد کرد. به این ترتیب مدافع راست آبی‌ها فصل آینده را در تیمی به جز استقلال سپری خواهد کرد.

اما آبی‌ها در پست وریا غفوری تنها صالح حردانی را در اختیار دارند و محمد دانشگر هم که فصل قبل هر از گاهی به عنوان مدافع راست به میدان می‌رفت راهی سپاهان شده است. بااین حساب استقلال در پست کاپیتان به دنبال جذب یک مدافع لیگ برتری خواهد بود.

گزینه‌ای که گفته می‌شود مهدی تیکدری مدافع گل گهر سیرجان است. تیکدری البته با تیم سیرجانی قرارداد دارد اما آبی‌ها امیدوارند بتوانند با مذاکره او و گل گهر را راضی به این انتقال مهم کنند. گفته می‌شود احتمال معاوضه بازیکن میان استقلال و گل گهر هم وجود دارد.

تیکدری فصل گذشته لقب گرانترین بازیکن فصل را از آن خود کند. بازیکنی که برخی از رسانه‌ها اعلام کردند گل گهر برای جذب او فقط 11 میلیارد تومان به تراکتور پرداخت کرد و دریافتی خودش هم از تیم سیرجانی رقمی‌قابل توجه بود.

باید منتظرماند و دید استقلال می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد یا نه. شاید امیر قلعه نویی با فروش تیکدری برخی از نیازهای خود را از استقلال تامین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار