در جلسه ستاد اوقات فراغت اداره کل عنوان شد:

245 پایگاه تابستانی در سراسر استان سمنان برای دانش‌آموزان دایر خواهد شد

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد امسال حدود 245 پایگاه تابستانی در سراسر استان به‌صورت حضوری برای فعالیت بیش از 40 هزار نفر از دانش‌آموزان در برنامه‌های بانشاط و مفید اوقات فراغت دایر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
245 پایگاه تابستانی در سراسر استان سمنان برای دانش‌آموزان دایر خواهد شد

علی اکبر عرب خراسانی، با تاکید بر جذب حداکثری دانش‌آموزان در برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت تابستان 1401 گفت: یکی از ابزارهای مهم در جذب دانش‌آموزان، ارتقاء کیفیت و ایجاد خلاقیت، مهارت‌آموزی، کشف و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت است.

وی با عنوان اینکه امسال کلاس های اوقات فراغت بصورت حضوری برگزار خواهد شد، افزود: اغلب جوانان و نوجوانان به‌ویژه دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستان با مشکل نحوه گذراندن اوقات فراغت روبرو هستند و از طرفی در سال‌های گذشته که با شیوع ویروس کرونا مواجه بودیم، اوقات فراغت دانش‌آموزان در فضای مجازی انجام می‌شد که دغدغه اساسی برای دانش‌آموزان، جامعه و والدین آنها بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، درباره برنامه‌ریزی آموزش‌و پرورش استان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و پاسخ به نیازها و دغدغه‌های والدین اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌های آموزش‌ و پرورش و سایر دستگاه‌های متولی اوقات فراغت در بخش‌های مختلف استفاده کنیم تا بتوانیم اوقات فراغت خوبی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

عرب خراسانی در ادامه با اعلام اینکه مشخصات پایگاه‌ها تا روز 30 خردادماه تکمیل خواهد شد، اظهار کرد: از این تاریخ به بعد ثبت‌نام دانش‌آموزان آغاز می‌شود و سعی خواهیم کرد با متنوع کردن رشته‌ها پاسخگوی نیازهای دانش‌آموزان و اولیاء آنها باشیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان از هفته اول تیرماه شروع و تا پایان مردادماه مطابق با دستورالعمل‌ وزارتی ادامه خواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، همچنین ضمن تشریح دستورالعمل و محورهای شش‌گانه ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی با تاکید بر استفاده از ظرفیت تمامی همکاران، مدارس و مراکز پرورشی و ورزشی استان و سایر ادارات مرتبط در غنی‌سازی اوقات فراغت درخواست کرد تا اعضاء ستاد اوقات فراغت با مشارکت و همکاری سازنده خود، فرصت مناسبی را برای دانش‌آموزان عزیز ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار