بهروز شعیبی: خدا به داد سینماها و مخاطبانش برسد

تهران (پانا) - در اکران مردمی فیلم بدون قرار قبلی، بهروز شعیبی بار دیگر با اشاره به بالا بودن قیمت بلیت سینما برای استفاده عموم مردم گفت باید تلاش کرد تفریح سینما رفتن را حفظ کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بهروز شعیبی: خدا به داد سینماها و مخاطبانش برسد

به گزارش روابط عمومی فیلم، اکران مردمی فیلم «بدون قرار قبلی» شب گذشته 6 تیرماه با حضور سام درخشانی، گلاره عباسی، امیرمهدی ژوله، محمود بابایی و بهروز شعیبی در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

در ابتدای برنامه «بهروز شعیبی» ضمن ابراز خوشحالی از استقبال و حضور گسترده مردم در سالن سینما، از سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی به عنوان سینمای سرگروه فیلم «بدون قرار قبلی» تقدیر کرد.

این کارگردان در ادامه بیان کرد: ما از همان ابتدای اکران مهمترین مشکل مان که بالا بودن بها بلیت سینماهاست عنوان کردیم و از تمام سینماداران و کسانی که در عرصه سینما زحمت می کشند، قدردانی می کنم چرا که این عزیزان در این دو سالی که سینماها درگیر پیک کرونا و تعطیلی بود بسیار سختی کشیده و سالن های سینما را حفظ کرده اند.

کارگردان «بدون قرار قبلی» تاکید کرد: سینما رفتن حق معمول همه ی ماست و باید این تفریح را در زندگی هایمان داشته باشیم. خوشبختانه از هفته گذشته در راستای رفاه حال مردم و مخاطبان سینما، حوزه هنری و موسسه تصویر شهر روزهایی از هفته در سینماهای زیرمجموعه شان، بلیت را به صورت نیم بها و با درصد کم ارائه می دهند که در قدم اول بسیار امیدوار کننده است و امید است که بتوانیم سینما و این تفریح را که بخشی از زندگی مان است حفظ کنیم.

«گلاره عباسی» به عنوان مهمان برنامه خطاب به مردمی که در سالن سینما حضور داشتند گفت: بسیار خوشحالم که توانسته ایم بار دیگر در سالن سینما دور هم جمع شویم و در کنار هم فیلم آقای شعیبی را ببینیم. امیدوارم که امسال سال اتفاقات خوب برای سالن های سینما باشد و همگی بتوانیم پرشور فیلم ها را تماشا کنیم.

«سام در خشانی» در ادامه اظهار داشت: فیلم «بدون قرار قبلی» فیلم شریفی است و از همه شما عزیزان تقاضا دارم که بعد از تماشای این فیلم، در فضای مجازی راجع به آن بحث کنید و تماشای آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه کنید.

«امیرمهدی ژوله» نیز در پایان در سخنانی کوتاه گفت: از حضورم در کنار دوستانم و شما مخاطبان «بدون قرار قبلی» خیلی خوشحالم. خدا به داد ما و سینماها و مخاطبانش برسد چون این وضع، وضع مناسبی برای سینما نیست.

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که توسط پخش این موسسه اکران شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار