معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دانش‌آموزان خبرنگار باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را برای هم‌نسلان خود بازگو کنند

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد دانش‌آموزان خبرنگار باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را برای هم‌نسلان خود بازگو کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان خبرنگار باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را برای هم‌نسلان خود بازگو کنند

گردهمایی حضوری و مجازی دانش آموزان دختر و پسر خبرنگار خبرگزاری پانا استان اصفهان با حضور مهدی نم نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرشته مرادی مدیرعامل خبرگزاری پانای کشوری، اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان و حسن تقیان معاون و مسئول خبرگزاری پانای استان اصفهان برگزار شد.

فرشته مرادی مدیر عامل خبرگزاری پانا گفت: امروز خوشحالیم که توانستیم بر اساس آنچه در بسته تحولی مشخص شده بود دانش آموزانی تربیت کنیم که حرفه ای را یاد بگیرند و بتوانند کار خبرنگاری انجام دهند.

وی افزود: مهمتر از کار خبرنگاری این است در خبرها اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی رعایت شود.

در ادامه مهدی نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسه گفت: بحث رسانه یکی از مهمترین بخش‌های فعالیت فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ رسانه ای به دنبال ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در بین مسئولان و مردم هستند و این جلسه در خصوص جهاد تبیین است که شما دانش آموزان باید پیشرفت های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنید.

نم نبات ادامه داد: دانش آموزان باید خودشان وارد صحنه شوند و در این امر پیش قدم باشند.

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: دانش آموزان خبرنگار طرح‌های خود را به ما ارائه دهند.

وی افزود: ما باید با توجه به صحبت های رهبری در مورد جهاد تبیین جایی که دشمن دروغ را نشان می دهد پاسخ مناسب آن را بدهیم و خوبی ها را به جامعه نشان دهیم.

رحمتی تاکید کرد: امروز اولین گردهمایی خبرنگاران دانش آموزی در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: خبرگزاری پانا باید جایی باشد که دانش آموزان توانمند در عرصه های دینی، علمی، مذهبی و فرهنگی مطرح شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار