مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه:

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت باید به مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی منجر شود

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت‌ غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان باید به مشارکت آنان در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی جدید منجر شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح غنی‌سازی اوقات فراغت باید به مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی منجر شود

اسماعیل روحی گفت: بنابر دستورالعمل ابلاغی طرح اوقات فراغت تابستان، ستاد اوقات فراغت در مدیریت شهرستان برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های تابستانی شکل گرفت.

روحی شروع رسمی برنامه ها را از هفته اول تیر دانست و از آمادگی پایگاه‌های تابستانی برای ثبت نام از دانش آموزان خبر داد.

وی با اشاره به وجود پایگاه های تابستانی اوقات فراغت در شهرستان گلوگاه عنوان کرد: کانون فرهنگی و تربیتی شهید غلامعلی کلبادی نژاد و سازمان دانش آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دارالقرآن حضرت رقیه، پژوهشسرای دکتر حسابی، سالن های ورزشی شهید چمران و شاهد به همراه مدارس، پایگاه های اوقات فراغت در تابستان هستند.

روحی با توجه به بازگشایی این پایگاه ها پس از پایین آمدن آمار کرونا از همه مدیران پایگاه های تابستانی شهرستان دعوت کرد با توجه به ابزارهای موجود تبلیغاتی در جذب دانش آموزان تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت: رشد اجتماعی، فرهنگی و هنری دانش آموزان در کنار رشد علمی آن ها سبب سعادت و موفقیت آنان می شود؛ کلاس ها و کارگاه های اوقات فراغت در تحقق این مهم سهم بسزایی دارد.

اسماعیل روحی در ادامه عنوان کرد: آموزش و پرورش فرصت‌های برابر را برای رشد و مهارت افزایی دانش آموزان در فعالیت های فوق برنامه مهیا می کند و اثبات این مدعا برگزاری کارگاه ها با شرایط مناسب در پایگاه ها با توجه به وضعیت و شرایط متفاوت دانش آموزان و خانواده هاست.

دانش آموز خبرنگار: سارا حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار