واکنش خطیب‌زاده به عملیات تروریستی در تهران

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ‌محکوم کردن عملیات تروریستی امروز در تهران، شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار «صیاد خدایی» را به خانواده این شهید و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
واکنش خطیب‌زاده به عملیات تروریستی در تهران

سعید خطیب زاده در این رابطه اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ذات شرارت‌بار خود را با ترور و شهادت یکی از سپاهیان جان‌برکف نشان دادند.

وی افزود: این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌گیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

سخنگوی وزارت امورخارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قربانیان جنایات تروریستی در طول بیش از چهار دهه گذشته بوده است، افزود: تروریست‌های کوردل با تصور باطل خود تلاش دارند مانع حرکت ملت بزرگ ایران در تحقق آرمانهای متعالی خود شده و باعث ایجاد وقفه در مسیر عزت طلبانه مردم شوند؛ غافل از اینکه خون شهیدان ضامن بقا و تعالی این‌ملت و کشور است.

به گزارش ایسنا، عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار