آث میلان خاطره 11 سال پیش را تکرار کرد

تهران (پانا) - تیم فوتبال آث میلان با پیروزی برابر ساسولو پس از ۱۱ سال به نوزدهمین قهرمانی خود در سری‌آ دست یافت.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آث میلان خاطره 11 سال پیش را تکرار کرد

دیدارهای حساس و تعیین‌کننده هفته پایانی سری‌آ از ساعت ۲۰:۳۰ امشب برگزار شد که در پایان آن تیم فوتبال آث میلان موفق شد با پیروزی برابر حریف خود به نوزدهمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد. حالا فوتبال ایتالیا پس از ۱۱ سال دوباره به رنگ قرمز و مشکی درآمد.

ساسولو ۰ - ۳ میلان

در این دیدار حساس میلانی‌ها در استادیوم ماپی میهمان ساسولو بودند و برای رسیدن به اسکودتو باید حریف خود را شکست می‌دادند. شاگردان استفانو پیولی از همان ابتدا نبض میدان را در دست گرفتند و توانستند در دقیقه ۱۷ با پاس گل لیائو و گلزنی اولیویه ژیرو به گل نخست خود دست پیدا کنند.

میلان بعد از این گل هم دست از حملات خود برنداشت تا اینکه لیائو در دقیقه ۳۲ دوباره همانند گل نخست توپ را برای گلزنی ژیرو آماده کرد و این مهاجم فرانسوی نیز با یک ضربه دقیق برای بار دوم دروازه میهمان را کرد.

روسونری که دست بردار نبود بازهم در دقیقه ۳۶ توسط فرانک کسیه به گل رسید. این بار هم لیائو پاس گل تیمش را داد تا در این دیدار هت تریک پاس گل کرده باشد. در آخر میلان با همین نتیجه پیروز بازی شد.

میلان با این پیروزی ۸۶ امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به اینتر توانست نوزدهمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. میلان با این قهرمانی در تعداد آن به تیم اینتر رسید.

اینتر ۳ - ۰ سمپدوریا

نراتزوری برای رسیدن به بیستمین قهرمانی خود در سیری آ باید حریفش را در سن‌سیرو شکست می‌داد و منتظر نتیجه نگرفتن میلانی‌ها می‌شد. آن‌ها هم همانند حریف سنتی خود از همان ابتدا سوار بر بازی بودند و توانستند در دقایق ۴۹، ۵۵ و ۵۷ توسط ایوان پریشیچ و خواکین کوره‌آ (۲ گل) به گل برسند.

اینتر در نهایت با نتیجه سه بر صفر موفق شد حریفش را شمست دهد اما این پیروزی برای قهرمانی آن ها در سری آ کافی نبود. آن ها با این پیروزی ۸۴ امتیازی شدند و در آخر در رده دوم جدول قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار