کشف و توقیف بیش 3 میلیارد ریال دخانیات در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 19 هزار و 560 عدد انواع تنباکو خارجی خبرداد و گفت کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 3 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف و توقیف بیش 3 میلیارد ریال دخانیات در جنوب تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: در راستای پایش و کنترل بازار و جلو گیری از قاچاق و احتکار کالا ، ماموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده میدان "قیام" شدند.
وی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها بصورت شبانه خودروهای شوتی کالای قاچاق را از استان ها جنوبی کشور به این انبار منتقل و دپو شده است و فاقد هرگونه اسناد و مدارک ، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت می باشد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه کاراگاهان با دستور قضائی انبار مذکور را پلمب کردند افزود: در این عملیات 19 هزار و 560 بسته در مجموع 1010کیلوگرم تنباکو قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.
این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 3 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق و واردات کالا های ممنوعه همواره در دستور کار پلیس قرار داشته است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار