حمله سگ‌های ولگرد به دختربچه ۳ساله در کرج

تهران (پانا) - حمله سگ‌های ولگرد به یک دختربچه ۳ ساله و مادرش، کودک را تا یک‌قدمی مرگ پیش برد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حمله سگ‌های ولگرد به دختربچه ۳ساله در کرج

به گزارش تسنیم، چند روز پیش زمانی که یک مادر جوان در شهرک بعثت مشکین‌دشت کرج همراه با دختر سه‌ساله قصد خروج از خانه یکی از اقوام را داشته‌اند یک سگ ولگرد به دختربچه حمله کرد.

سگ، دختر را چندمتری با خودش می‌کشد و او را به‌سمت گله سگ‌های ولگرد می‌برد. در این حادثه دختربچه سه‌ساله که میان چنگ و دندان گله سگ‌های ولگرد بی‌دفاع مانده بود به‌شدت مجروح می‌شود و تا یک‌قدمی مرگ پیش می‌رود.

درحالی که مادر برای نجات فرزند خود از مرگ تقلا و از مردم برای کمک درخواست می‌کرد، راننده یک خودروی عبوری، با حمله‌ به سگ‌ها با قفل فرمان در آخرین لحظات کودک را از خطر مرگ حتمی نجات داد. دختربچه غرق در خون به بیمارستانی در کرج منتقل شد و در آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به‌گفته مادر این دختربچه، علاوه بر جراحات وارده به بدن ماهور، آسیب روحی شدیدی نیز به این دختربچه 3ساله وارد شده است.

تعداد سگ‌های ولگرد در کشور روز به روز در حال افزایش است و این مهمانان ناخوانده حیات وحش ایران، به یکی از اصلی‌ترین معضلات برای گونه‌های ارزشمند حیات وحش و همچنین سلامت شهروندان تبدیل شده‌اند. عقیم کردن، واکسیناسیون، جمع‌آوری و نگهداری سگ‌ها توسط سازمان‌های مسئول و ممنوعیت غذارسانی به آن‌ها از جمله مواردی است که کارشناسان محیط زیست برای کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد همواره به آن تأکید کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار