5062 مسافر در سومین روز فروردین توسط آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند

تهران (پانا) - در سومین روز از تعطیلات نوروزی فروردین، یک هزار و صد و هشتاد و پنج خانوار که به استان لرستان سفر کرده بودند در اقامتگاه‌های رفاهی که آموزش و پرورش استان تدارک دیده، اسکان یافته و از سطح رفاهی این اقامتگاه‌ها ابراز رضایت کردند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
 5062 مسافر در سومین روز فروردین توسط آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان ضمن تبریک سال نو گفت: تعداد یک هزار و صدو هشتاد و پنج خانوار که 5062 نفر بودند در سومین روز فروردین مهمان آموزش و پرورش و در مدارس و خوابگاه‌هایی که برای میزبانی از میهمانان نوروزی تدارک دیده بودیم، اسکان یافتند.

تورج دریکوند در ادامه اظهار کرد: ما در ستاد اسکان نوروزی استان با میزبانی شایسته از مهمانان و جلب رضایت آن ها به دنبال ایجاد خاطره ای خوش و ماندگار برای این عزیزان و همچنین به دنبال نگهداشت و افزایش ماندگاری مهمان‌های نوروزی در استان هستیم که خود باعث رونق اقتصادی استان و همشهریان لرستانی می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به تعداد مسافران نوروزی در سومین روز فروردین‌ماه، گفت : در مجموع از ابتدای آغاز به کار ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز 1401، تعداد 5151 خانوار یا به عبارتی 20889 مسافر در مکان هایی که آموزش و پرورش لرستان برای فرهنگیان محترم سراسر کشور آمادگی میزبانی را داشت، اسکان یافته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار