رادیو ایران و پیش بینی بازار مسکن

تهران (پانا) - رادیو ایران در برنامه «نمودار» خود، با حضور، دکتر محمدحسن بازیار متخصص حوزه ی عمران و مسکن مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به پیش بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۱ می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رادیو ایران و پیش بینی بازار مسکن

به گزارش شبکه رادیویی ایران، معاملات در بازار مسکن به حدود ۱۰ هزار فقره رسیده که دوسوم وضعیت نرمال است. از طرف دیگر، وعده دولت برای ایجاد نهضت بزرگ ساخت و ساز در کنار عواملی همچون کاهش انتظارات تورمی و افت قیمت ارز، بازار مسکن را آماده ورود به دوره رشد معاملات همراه با ثبات قیمت کرده است.
راضیه حسینعلی تهیه کننده برنامه «نمودار» گفت: برخی کارشناسان معتقدتد«چیزی که در مورد بازار مسکن می‌توان حدس زد این است که سال آینده ما شاهد نوسانات شدید نخواهیم بود. بازار یک ثبات نسبی را تجربه می‌کند و اگر تورم مهار نشود سیر افزایشی ادامه دارد، ولی با شیب نه چندان زیاد.»
وی ادامه داد: از همین رو در برنامه شنبه میزبان دکتر محمدحسن بازیار متخصص حوزه ی عمران و مسکن مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می شویم و به پیش بینی بازار مسکن در سال ۱۴۰۱ خواهیم پرداخت.
«نمودار» این هفته به تهیه کنندگی راضیه حسینعلی و اجرای مهرناز فقیهی و هماهنگی اکرم خیر خواه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:20 از رادیو ایران پخ ش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار