معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فوت ۲ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی براثر اُمیکرون تکذیب شد

یاسوج (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد فوت ۲ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی براثر کرونای اُمیکرون را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۲ دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی براثر اُمیکرون تکذیب شد

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی در نشست ستاد استانی کرونا با اشاره به اینکه تاکید بر تعطیلی کلاس درس است نه مدارس، گفت: خبر فوت دو دانش‌آموز در سطح استان بر اثر ابتلا به کرونای اُمیکرون صحت ندارد و مراکز بهداشتی و درمانی این خبر را تایید نکردند.

وی اظهار کرد: متاسفانه تاکنون ۵ درصد کارکنان دولت واکسن نزدند که باید مصوبه جلوگیری از ورود کارکنان به ادارات برای این افراد اجرا شود و کارمندانی که از زدن واکسن کرونا امتناع کنند در صورت مبتلا شدن به کرونا غیبت محسوب می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مادران کارمند ادارات که کودک زیر ۶ سال دارند می توانند تا یک هفته سرکار حضور پیدا نکنند یا دورکاری برای آنها اجرا شود.

هاشمی بیان کرد: بر تاکسی‌های درون شهری و برون شهری استان نظارت ها جهت پیشگیری از کرونا بیشتر شود و رانندگانی که واکسیناسیون انجام دادند کارت واکسن خود را در معرض دید مسافران قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار