«غزال» اثر مشترک سامان احتشامی و سام جلائی منتشر می‌شود

تهران (پانا) - سامان احتشامی از همکاری خود با سام جلائی خبر داد که قرار است به زودی اثر جدید آنها با عنوان «غزال» منتشر شود.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
«غزال» اثر مشترک سامان احتشامی و سام جلائی منتشر می‌شود

به گزارش روابط عمومی پروژه، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده گفت: من افتخار داشتم چند سال پیش با سام جلائی یکی از موسیقیدان های خوب ما که ساکن استرالیا است آشنا شوم. باعث افتخار من است که این نوازنده به کارهای من علاقه مند شده بود. همچنین از دوران کرونا که همه مجبور شدیم کلاس های آنلاین برگزار کنیم من هم در کنار دیگر شاگردان خود به دو فرزند سام جلائی موسیقی را آموزش دادم که به نظر من این دو از آیندگان موسیقی ما هستند و با اینکه زبان فارسی را خوب بلد نیستند ولی نغمات ایرانی را صحیح اجرا می کنند.
این آهنگساز در ادامه بیان کرد: این دوستی عمیق سبب شد آثاری که به ذهن سام جلائی می رسید را با من در میان بگذارد. این هنرمند طبق روال قدیم مانند استاد همایون خرم اول موسیقی را می سازد و بعد ترانه سرا روی موسیقی شعر می گذارد.
این هنرمند افزود: سام جلائی و من تصمیم گرفتیم بخش اشعار آثار را به همایون راستاد بسپاریم و در نتیجه آثاری عالی با اشعار زیبا شکل گرفت. همچنین تصمیم گرفتیم این آثار را برای اجرا به خواننده ندهیم بلکه با آواز دسته جمعی این آثار را اجرا کنیم مانند اینکه در یک کنسرت یا یک میهمانی همه یک آهنگ را بلد هستند و آواز دسته جمعی می شود.
این نوازنده پیانو در ادامه عنوان کرد: اولین اثر با عنوان «آرزوی من» در مایه دشتی بود که خلق اثر به عهده سام جلائی بود و تنظیم توسط من انجام شد. این کار با ارکستر بزرگ و گروه کر ساخته شد که من و هانا کامکار این اثر را خواندیم. آثار بعدی «رویای تو» و «تو مرا برسان به بهار» بود که این دو اثر هم برای گروه کر تنظیم شده است.
این آهنگساز افزود: خوشبختانه این آثار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و مردم با این آثار ارتباط برقرار کردند در نتیجه ما تصمیم گرفتیم این راه را ادامه دهیم که هم اکنون در حال ضبط چند اثر جدید هستیم که قرار است به زودی منتشر شوند.
وی در پایان گفت: اثر جدید با عنوان «غزال» در مراحل ضبط قرار دارد و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار