دختران پیشتاز سازمان دانش‌آموزی جشن تکلیف گرفتند

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد 6 هزار و 930 دانش آموز دختر عضو پیشتازان در استان مکلف شدن خود را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دختران پیشتاز سازمان دانش‌آموزی جشن تکلیف گرفتند

سید بهاء الدین ملک حسینی در مراسم جشن تکلیف 2 هزار و 800 دانش آموز دختر پیشتاز شهرستان بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، رئیس سازمان دانش آموزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و معاونین به صورت نمادین در حسینیه الزهرا شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: امسال 13 هزار و 369 دانش آموز پسر و دختر دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد به سن تکلیف رسیده اند.

ملک حسینی افزود: 6 هزار و 930 دانش آموز دختر پایه سوم در سراسر استان مکلف شدن خود را جشن گرفته و 6 هزار و 439 دانش آموز پسر پایه هشتم نیز تا پایان بهمن ماه جشن تکلیف خود را برگزار خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هم در این آئین گفت: در شهرستان بویراحمد 2 هزار و هشتصد دانش آموز دختر به سن تکلیف رسیده اند.

کورش دلشاد افزود: 200 دانش آموز دختر به صورت نمادین در حسینیه الزهرا به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج اولین نماز جماعت خود را برپا کردند.

سید نظام مرادی، رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز اظهار کرد: هر ساله جشن عبادی مذهبی تکلیف دانش آموز پیشتاز با همکاری سازمان دانش آموزی و مدیریت آموزش وپرورش شهرستان و مناطق با انجام برنامه های منسجم برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار