دستگیری فرد متهم به کلاهبرداری مجازی در نیشابور

نیشابور ( پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری فرد متهم به کلاهبرداری مجازی در نیشابور

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی ارسال مرجوعه قضایی مبنی بر پرداخت ۳ میلیارد ریال از سوی شهروندی جهت خرید کالا در فضای مجازی و عدم ارسال کالا رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی در یکی از سایت ها با آگهی های فریبنده فروش کالا مواجه که در ادامه با فروشنده تماس و مبلغ ۳ میلیارد ریال را به حساب فروشنده واریز میکند لیکن متهم به محض دریافت وجه گوشی خود را خاموش می کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی رادر یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت:متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خطاب به شهروندان تاکید کرد: ضعف آگاهی، طمع، اعتماد بیجا می تواندعواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه ها به دنبال داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار