زنگ هوای پاک در نیشابور به صدا در آمد

نیشابور (پانا) - مراسم نمادین زنگ هوای پاک در محل دبستان فردوسی نیشابور نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ هوای پاک در  نیشابور به صدا در آمد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تجلیل از اداره محیط زیست به جهت همکاری در برگزاری این مراسم، گفت: پرداختن به روز هوای پاک بسیار مهم است ولی پرداختن به محیطی که در آن زندگی می کنیم مهم تر از هر چیزی است.

علیرضا کلیدری افزود: اگر مداخلات ما در تعلیم و تربیت در قالب سیستم باشد پاسخگوست ولی در غیر این صورت اجحاف به تعلیم و تربیت شده است. اگر می خواهیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم باید پاسخگوی بچه ها باشیم و ببینیم در اجتماعی شدن دانش آموزان بر اساس منابع یادگیری توانسته ایم فارغ از شعار کاری انجام دهیم. در این راه اگر مدرسه را در صدر نشاندیم و به معنای واقعی کلمه به او توجه کردیم و به معلم به عنوان معجزه گر اصلی توجه کردیم مساله حل می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باید به گفتمان سازی حوزه تعلیم و تربیت کمک کنیم و این گفتمان اگر از سایر دستگاه ها باشد موثرتر خواهد بود.

کلیدری گفت: آموزش و پرورش نیشابور در حوزه شوراهای آموزش و پرورش رتبه اول استان را کسب کرده است و تلاش خواهیم کرد در تمام زمینه ها با نگاه مشارکتی و چند وجهی به صورت مستمر از جمله هوای پاک و حفظ محیط زیست فعال و پویا باشیم تا به سطوح عالی تر یادگیری دست پیدا کنیم. بنویسیم محیط زیست و بخوانیم حفاظت از محیط زیست و یاد بگیریم که هوای پاک واژه ای است که مارا با خود به خاطرات آسمان آبی می برد.

در حاشیه این مراسم زنگ هوای پاک نواخته شد و آموزش مقدماتی توسط اورژانش شهرستان نیز اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار