رستم قاسمی:

مجلس در تصویب بودجه سال آینده با وزارت راه همراهی کند

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی ضمن درخواست همراهی نمایندگان مجلس برای تصویب بودجه ۱۴۰۱ تأکید کرد که بودجه ۱۴۰۱ وزارت راه و شهرسازی متناسب با مأموریت‌های آن تصویب شود.

کد مطلب: ۱۲۳۷۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مجلس در تصویب بودجه سال آینده با وزارت راه همراهی کند

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در نشست با نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در ساختمان دادمان با اشاره به وضعیت نامطلوب صنعت حمل‌ونقل در کشور گفت: تمام تلاش خود را به خواهیم گرفت تا با تامین منابع مالی خارج از ردیف‌ بودجه بتوانیم این صنعت را بازسازی کرده و مشکلاتی نظیر کمبود ناوگان را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: حمل‌ونقل باید با توجه به موقعیت ژئوپلتیکی ایران ۳۰ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل دهد و برای قرار دادن این صنعت در جایگاه واقعی خود طرح بزرگی در دست اقدام است که جزییات آن بعدتر اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی سپس به موضوعات کلان و راهبردی در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: مواردی چون تکمیل کریدور غرب و تشکیل اداره کل راه‌آهن آذربایجان غربی پیگیری خواهد شد.

وی از نمایندگان خواست تا وزارت راه و شهرسازی را در تصویب بودجه ۱۴۰۱ همراهی کنند و بودجه متناسب با مأموریت های این وزارتخانه تصویب شود،افزود: در بسیاری از موارد، طرح‌های وزارت راه و شهرسازی نه به اعتبار که به اجازه نیاز دارد و امید است نمایندگان در این مسیر وزارتخانه را یاری کنند.

قاسمی در انتها گفت: برای واحدهای باقی مانده مسکن مهر در استان آذربایجان غربی برنامه ریزی شده است تا احداث این واحدها به اتمام برسد. همچنین باید در ۴ سال آینده ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در این استان احداث شود که مسائلی چون تامین زمین برای این طرح در دست پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار