پرسپولیسی‌ها در آستانه شهرآورد امیدوار شدند

تهران (پانا) - هافبک پرسپولیس که در تمرین روز پنجشنبه آسیب دیده بود امروز(جمعه) با دیگر بازیکنان در تمرین گروهی شرکت کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیسی‌ها در آستانه شهرآورد امیدوار شدند

به گزارش ایرنا، نود و هفتمین شهرآورد پایتخت فردا(شنبه) بین ۲ تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. در همین رابطه امروز(جمعه) آخرین تمرین شاگردان یحیی گل‌محمدی برای این دیدار برگزار شد.

کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان تمرین روز گذشته (پنجشنبه) سرخپوشان دچار مصدومیت شده بود و با تشخیص پزشکان نتوانست مراحل بعدی تمرین را دنبال کند، امروز همراه سایر بازیکنان پرسپولیس در تمرین شرکت کرد. هر چند هنوز کادر پزشکی سرخپوشان منتظر جواب MRI کامیابی‌نیاست تا نظر نهایی را درباره این بازیکن بدهد، اما به نظر می‌رسد هافبک سرخپوشان مشکل چندانی برای حضور در دربی ۹۷ نخواهد داشت و در صورت صلاحدید گل‌محمدی می‌تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

پیش از این سیدجلال حسینی و احسان پهلوان به دلیل مصدومیت دیدار فردا مقابل استقلال را از دست داده بودند. در طرف مقابل نیز وریا غفوری نمی‌تواند استقلال را در شهرآورد ۹۷ همراهی کند و حضور آرش رضاوند نیز قطعی نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار