برنامه «امتحانات نهایی» دوازدهمی‌ها در دی‌ماه ۱۴۰۰

تهران (پانا) - مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، برنامه امتحانات نهایی دی ماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد که بر اساس آن امتحانات در بازه زمانی دوم تا ۲۷ دی ماه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه «امتحانات نهایی» دوازدهمی‌ها در دی‌ماه ۱۴۰۰

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت امتحانی دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

بر این اساس، امتحانات نهایی پایه دوازدهم از روز پنج شنبه، دوم دی ماه آغاز و تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد.

در این شیوه نامه آمده است که امتحانات حضوری در تمام مناطق با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا (متعاقباً ارسال می‌شود)، رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت مراقبین بهداشت برگزار خواهد شد.

ستاد امتحانات استان / شهرستان نواحی و مناطق، بر اساس شیوه نامه و وظایف عوامل برگزاری امتحانات نهایی، تشکیل و حداکثر تا تاریخ ۱۸ اذرماه ۱۴۰۰ نسبت به تعیین حوزه‌های اجرا، تصحیح و عوامل اجرایی اقدام و مراتب در سامانه فاینال درج شوند.

همچنین سؤالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم بنابر اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی (نامه شماره ۱۴۵۱۹۸ مورخ ۲۵ آبان ۱۴۰۰) مطابق برنامه درسی و بارم بندی وضعیت قرمز در شرایط همه گیری بیماری کرونا و بر اساس بارم بندی امتحانات نهایی شهریور ماه سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، طراحی می‌شوند.

برنامه درسی دوره دوم متوسطه در وضعیت قرمز، بارم بندی دروس و برنامه امتحانات در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به نشانی www.aee.medu.ir قابل مشاهده است.

به دانش آموزان و اولیای آنها به نحو مقتضی اعلام شود، همراه داشتن هر گونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند و ...) و دستگاه‌های حافظه دار در جلسه امتحان نهایی تخلف محسوب می‌شود.

امید است با تدبیر جنابعالی به عنوان رئیس ستاد برگزاری امتحانات استان و تلاش و مساعدت همکاران اداره سنجش و سایر مسؤلین ذی ربط آن استان زمینه حسن اجرای امتحانات فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار