قربان ولیئی دبیر علمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر شد

تهران (پانا) - محمدمهدی اسماعیلی طی حکمی، قربان ولیئی را به‌عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
قربان ولیئی دبیر علمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر شد

به‌ گزارش روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) طی حکمی قربان ولیئی (شاعر و مدرس دانشگاه) را به‌عنوان دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «شعر فجر» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به مراتب ذی‌قیمت ادبی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در عرصه آموزش و پرورش زبان و ادبیات فارسی و به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، به‌موجب این حکم به‌عنوان «دبیرعلمی شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از هم‌اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران در اجرای وظایفی که در آیین‌نامه جشنواره آمده است موفق و مؤید باشید.»

قربان ولیئی، شاعر و دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است و درحال‌حاضر مدیریت گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه زنجان را برعهده دارد.

از او که سابقه دریافت جایزه کتاب سال و کتاب فصل را نیز در کارنامه خود دارد آثاری چون «موسیقی نواحی جان»، «ترنم داوودی سکوت»، «با دو چشم دچار یکتایی»، «زیارت‌نامه روح» و «جوان شدن جاودانگی» منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار