زن افسرده خاکستر همسر مرده‌اش را خورد

تهران (پانا) - زنی که پس از فوت زودهنگام همسرش دچار افسردگی شدید شده بود سعی داشت با خوردن خاکستر همسر فوت شده اش خود را آرام کند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
زن افسرده خاکستر همسر مرده‌اش را خورد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن اهل تنسی می‌گوید از اینکه نمی‌تواند از خوردن خاکستر بدن شوهر مرده اش دست بردارد احساس شرمندگی و بیزاری می‌کند و می‌ترسد به زودی چیزی از آن باقی نماند.

کیسی ۲۶ ساله وقتی همسرش به دلیل حمله آسم جان خود را از دست داد، دچار افسردگی شد. کیسی فاش کرد که پس از مرگ شوهرش، خاکستر او را به عنوان منبع آرامش همراه خود حمل می‌کرد. او در این باره می‎گوید:" هرجا می‌روم خاکستر همسرم را با خودم می‎برم. هربار که به خرید می‌روم، برای او هم مواد غذایی که دوست داشت خریداری می‌کنم. من بعضی از غذاها را دوست ندارم اما برای اینکه او دوست داشت برایش درست می‎کنم".

کیسی برای اولین بار طعم خاکستر جنازه شوهرش را پس از ریخته شدن آن چشید و پس از آن دیگر خوردن خاکستر را ترک نکرد. او افزود: "من نتوانستم خاکستر را از روی انگشتانم پاک کنم، بنابراین آن را در دهان برده و خوردم."

احساسات کیسی بین انزجار و غم است، او توضیح می‌دهد که می‌خواهد خوردن خاکستر را کنار بگذارد تا تنها چیزی که از شوهرش دارد را از دست ندهد. او در ادامه گفت: "وقتی شیشه خاکستر را باز می‌کنم، احساس خوشبختی می‌کنم، خاکستر برای من مایه افزایش آدرنالین است و هرچه بیشتر از آن بخورم، بیشتر هیجان زده می‌شوم. از خاکستر همسرم مقدار کمی باقیمانده و من ناراحتم که آن را خوردم."

کیسی درباره احساسش می‏‌گوید: "این موضوع باعث می‌شود من احساس خجالت، شرمندگی، بیزاری از خودم، گیج شدن و دیوانه شدن داشته باشم. شما باید یک شخص واقعاً بیمار باشید تا خاکستر مرده بخورید". کیسی تاکنون حدود نیم کیلوگرم از خاکستر شوهرش که در ابتدا نزدیک به سه کیلوگرم وزن داشت را خورد.

همین موضوع باعث بستری شدن کیسی در بیمارستان روانی شد تا بتواند با مرگ زودهنگام شوهرش کنار بیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار