برگزاری اردوی طلایه‌داران فردا ویژه دانش آموزان انجمنی استان هرمزگان

هرمزگان(پانا)- مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان هرمزگان از برگزاری اردوی طلایه داران فردا بصورت حضوری، آنلاین و آفلاین و با حضور دانش آموزان انجمنی سراسر استان هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اردوی طلایه‌داران فردا ویژه دانش آموزان انجمنی استان هرمزگان

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی غریب مسئول اتحادیه استان گفت : در این اردو ما اهداف گوناگونی را دنبال می‌کنیم یکی از اهداف برگزاری این اردو را تقویت استعداد ها و توانمندی های نهفته در دانش آموزان دانست که با ارائه دوره های مختلف معرفتی مهارتی و تشکیلاتی این موضوع محقق می‌شود.

او افزود: دانش افزایی و توانمندسازی دانش آموزان مطابق با نیازهای اجتماعی افراد یکی از اهداف اصلی ماست.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی غریب مسئول اتحادیه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در زندگی ادامه داد: فرد باید اهداف و آرمان‌های خود را انتخاب کند و برای آن کوشش کند و همچنین با توجه به فرموده مقام معظم رهبری اعضای انجمن های اسلامی افسران جنگ نرم هستند بنابراین باید علاوه بر خود سازی و تقویت خود به رشد و پیشرفت اطرافیان خود کمک کنند.

مسئول اتحادیه استان با تاکید بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: انتظار ما از اعضای این تشکل دنبال کردن و عملی کردن اهداف اتحادیه با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب است.

او تصریح کرد: بخشی از فعالیت‌های ارائه شده برای دانش آموزان به زندگی خود فرد باز می گردد و باعث رشد زندگی شخصی فرد می‌شود و بخشی از آن به زندگی اجتماعی افراد باز می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار