تقدیر از مولف «شهر من خورموج»در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

دشتی(پانا)- در آیین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا در شهرستان دشتی ازدانش آموز، شکیبا زارعی، مولف کتاب«شهر من خورموج» تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مولف «شهر من خورموج»در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی معاون پرورشی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش دشتی در این آیین که در دبیرستان شاهد حضرت معصومه خورموج برگزار شد گفت: کتاب بهترین و مهم‌ترین وسیله برای ارتباط با گذشته است که نویسندگان برای تدوین، چاپ و انتشار آن تلاش و زحمات زیادی را متقبل می‌شوند.
سید نیام‌الدین حسینی اظهار کرد: شهرستان دشتی دارای فرهنگ‌های متعدد و متنوع و اماکن تاریخی بسیاری است که ترویج آنها برای تداوم و انتقال به نسل‌های آینده امری ضروری است.
وی بیان کرد: کتاب «شهر من خورموج» مجموعه‌ای دل‌نوشته از کودکان و نوجوانان دشتی است که به همت شکیبا زارعی نویسنده و هنرمند نوجوان شهرستان با زبان ساده به معرفی شهرستان در حوزه‌های مختلف پرداخته‌اند.
حسینی از شکیبا زارعی در ارتباط با انتشار کتاب «شهر من خورموج» تشکر کرد و گفت: این اقدام می‌تواند باعث تداوم فعالیت‌های متنوعی در این راستا باشد و زمینه‌ نوشتن را برای دیگر کودکان و نوجوانان فراهم کند.
مولف کتاب «شهر من خورموج» نیز گفت: انتشار کتاب بازخوردهای خوبی داشته که نشان از انتخاب درست و صحیح این طرح دارد.
شکیبا زارعی افزود: دشتی به عنوان نگین فرهنگ جنوب شناخته می‌شود و این کتاب بخشی از مولفه‌های مهم شهرستان را معرفی کرده که باید حوزه‌های دیگر نیز به اطلاع عموم در عرصه ملی و بین‌المللی برسد.
در پایان این آیین از شکیبا زارعی با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار