تاکید زاکانی بر هوشمندسازی شهر تهران

تهران ( پانا) - شهردار تهران با بازدید از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اقدامات موثر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران اشاره و از زحمات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید زاکانی بر هوشمندسازی شهر تهران

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در ساختمان معاونت حمل ونقل و ترافیک، ضمن بازدید از مرکز کنترل ترافیک در جریان چگونگی اقدامات و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

شهردار تهران در جلسه‌ای که با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران این معاونت برگزار شد به فعالیت شبانه‌روزی مرکز کنترل ترافیک اشاره کرد و گفت: این کار بزرگ در طول ۷ روز و ۲۴ ساعت انجام می شود و نظم و آسایش را به شهروندان تهران عرضه می‌کند.

زاکانی ضمن تاکید بر لزوم هوشمندسازی شهر تهران، از معاونت حمل و نقل و ترافیک و مجموعه این مرکز تشکر و نسبت به تحول و ارتقای بیش از پیش ابراز امیدواری کرد.

ضرورت ارتقای سخت افزاری تجهیزات ترافیکی

سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در این جلسه به ضرورت ارتقای سخت افزاری تجهیزات ترافیکی اشاره کرد و گفت: تجهیزات ترافیکی و مخصوصا دوربین‌ها باید به‌روز شوند تا بتوان همگام با فناوری روز از آنها استفاده کرد.

هاشمی پس از ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات ترافیکی شهر تهران به مطالبات شهرداری تهران از دولت در بخش ترافیک اشاره کرد و گفت: از جریمه های صادر شده برای خودروها سهمی به شهرداری تعلق دارد که باید به دست شهرداری برسد. زمانی که این منابع مالی بدون تاخیر تامین شوند، حوزه حمل و نقل می‌تواند خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین درباره توسعه فناوری پرداخت الکترونیک در شهر به کارت‌بلیت‌های الکترونیکی اتوبوس و مترو اشاره کرد و افزود: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم استفاده از این کارت‌ها را به تاکسیرانی هم گسترش دهیم.

گفتنی است پس از جلسه مذکور، شهردار تهران به سالن مانیتورینگ مرکز کنترل ترافیک شهر تهران رفت و ضمن گفتگو با تک تک کارکنان این مرکز، بخش‌هایی از مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین را که توسط دوربین‌های کنترل ترافیک شهر در حال نمایش بود مشاهده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار