زاکانی مطرح کرد؛

رویکرد جدید مدیریت شهری مردم‌مداری است

تهران (پانا) - شهردار تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر شهروند محوری و مردم مداری در دوره جدید مدیریت شهری می‌گوید تداوم ارتباط با نظام پزشکی تهران بزرگ و انجام برنامه‌های مشترک به ارتقای سلامت شهروندان تهرانی کمک خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد جدید مدیریت شهری مردم‌مداری است

به گزارش سایت شهر، علیرضا زاکانی در دیداربا محمد رئیس زاده ، عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بر تعامل جدی برای استفاده از ظرفیت ‌های جامعه پزشکی به منظور ارتقای سلامت مردم و بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از فداکاری های جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا بر ضرورت حفظ شأن و منزلت جامعه پزشکی و رفع نیازهای حوزه سلامت و رفع آن‌ها تاکید کرد.

زاکانی به برخی تفاوت ها میان میزان بهره مندی جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: تسهیل شرایط و ارائه خدمات به هر دو گروه لازم است.

در ادامه این دیدار رئیس زاده ضمن درخواست برای برگزاری جلسات مشترک بین حوزه سلامت شهرداری و نظام پزشکی تهران بزرگ، بر استفاده بیشتر از امکانات و فضاهای بهداشتی- درمانی شهرداری توسط اعضای نظام پزشکی تاکید کرد.

عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران پیشنهاد کرد با تشکیل کارگروه ‌های مشترک دائمی، شرایط بهبود کسب و کار جامعه پزشکی در تهران و رفع مشکلات آن ها فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار