رئیس کنگره سالانه بین‌المللی بیماری‌های زنان و مامایی مطرح کرد؛

ارائه دستاوردهای علمی در مورد بیماری‌های زنان

تهران (پانا) - رئیس کنگره سالانه بین المللی بیماری‌های زنان و مامایی از ارائه دستاوردهای علمی در مورد بیماری‌های زنان و موضوع واکسیناسیون و درمان کرونا در زنان باردار در این کنگره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه دستاوردهای علمی در مورد بیماری‌های زنان

اعظم‌السادات موسوی، رئیس کنگره سالانه بین المللی بیماری‌های زنان و مامایی در آستانه برگزاری این کنگره اظهار کرد: کنگره سالانه بین المللی بیماری های زنان و مامایی امسال ششم تا نهم مهرماه سال جاری به مدت چهار روز به صورت آنلاین برگزار می‌شود روزانه هزار نفر امکان ارتباط مجازی با این کنگره را دارند.

وی افزود: قرار بود این کنگره به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی برگزار شود ولی به دلیل اینکه کنترل شیوع کرونا به حد قابل قبولی نرسیده بود این کنگره کاملاً به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

رئیس کنگره سالانه بین‌المللی بیماری‌های زنان و مامایی با اشاره به اینکه ۱۱۱ سخنران داخلی و ۲۸ سخنران خارجی در این کنگره شرکت می‌کنند، گفت: کنگره به صورت سخنرانی، پنل، سمپوزیوم برگزار می‌شود و مسائل مهم حوزه بیماری‌های زنان و مامایی مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه درمان بیماری‌های زنان و مامایی با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته ارائه خواهد شد، گفت: تازه‌های درمان در حوزه اندومتریوزیس، منوپوز، حاملگی‌های پرخطر، نازایی، سرطان‌های زنان، حفظ باروری در سرطان زنان، بیماری‌های کف لگن و چسبندگی پاتولوژیک جفت(اکرتا) از جمله مباحثه علمی مورد بحث در این کنگره است.

موسوی خاطرنشان کرد: همچنین سمپوزیومی در مورد واکسیناسیون زنان باردار و درمان زنان مبتلا به کرونا نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد و تجارب پزشکان در این زمینه ارائه خواهد شد و ۸۰ مقاله به دبیرخانه رسیده که ۲۴ مقاله اورال و بقیه پوستر ارائه حواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار