چالش بزرگ دختران هندبالیست ایران در مسیر جهانی شدن

تهران (پانا) - نایب رئیس فدراسیون هندبال برد بانوان تیم ملی هندبال را در مسابقات آسیایی مقابل تیم اردن بسیار ارزشمند عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
چالش بزرگ دختران هندبالیست ایران در مسیر جهانی شدن

مرتضی حسن پور، نایب رئیس فدراسیون هندبال پس از پیروزی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان مقابل اردن در رقابت های هندبال قهرمانی آسیا گفت: با این پیروزی قدم بزرگی به سمت جهانی شدن برداشته شد که اگر این اتفاق رخ دهد، برای اولین بار تیم بانوان در ورزش های توپی جهانی خواهد شد.

وی افزود: ارزش کار بچه های تیم ملی کشورمان زمانی مشخص می شود که بدانیم چه مسیر سختی را در ۲۴ ساعت گذشته طی کرده و چقدر تحت فشار بودند. به هرحال این مسابقات، آوردگاه آسیا و انتخابی جهانی است در نتیجه همه تیم ها تلاش می کنند تا برنده باشند و در این مسیر امکان دارد اتفاقات بدی هم رخ دهد.

حسن پور ادامه داد: متاسفانه در روز یکشنبه بعد از تست پی سی آر که از تیم ملی کشورمان گرفتند، تست دو نفر از اعضای کادر فنی مثبت شد و در روز بازی با اردن این فشارها تشدید شد طوری که مجددا از اعضای تیم تست گرفته شد که این کار فشار زیادی از نظر روانی به بچه ها وارد کرد. حتی اجازه حرکت اتوبوس تیم به سمت ورزشگاه داده نشد که با پیگیری های علیرضا پاکدل و تماس هایی که با سفارت ایران در اردن برقرار شد، با اقدام به موقع سفارت ایران مجوز حرکت به سمت ورزشگاه گرفته شد.

وی اضافه کرد: اما در این زمان نیز جواب تست مثبت دیگری به تیم کشورمان اعلام شد و از حضور یکی از اعضای کادر فنی و یکی از بازیکنان در بازی ممانعت شد که همین امر حساسیت بازی را مضاعف کرد. با وجود تمام این مسائل و نبود کادر فنی روی نیمکت، وقتی به این پیروزی نگاه می کنیم متوجه می شویم که چقدر این برد ارزشمند، لذت بخش و غرورآفرین است.

حسن پور بیان کرد: جا دارد «خسته نباشید» ویژه به بچه های تیم، کادر فنی و تمام کسانی که در این مدت برای آماده سازی تیم زحمت کشیدند، بگویم. خصوصا از علیرضا پاکدل و سرکار خانم دهقانی تشکر می کنم که تمام تلاش خود را کردند تا یک گام بزرگ برای جهانی شدن برداشته شود.

نایب رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه هنوز زود است که ما خود را جهانی بدانیم چون بازی مقابل سوریه باقی مانده و باتوجه به شرایط سختی که برای تیم به وجود آمده، این بازی شرایط نگران کننده ای دارد، افزود: ما یک ۴۸ ساعت سخت را پیش رو داریم که به بازی مقابل سوریه برسیم. در شرایط عادی کار سختی مقابل سوریه نداریم اما قرار است امروز و روز بازی با سوریه از تمام اعضای تیم تست گرفته شود لذا دعا می کنیم تست PCR همه بچه ها منفی باشد و از خانواده هندبال و مردم عزیزمان می خواهیم که دعا کنند همه اعضای تیم در سلامت کامل باشند تا با پیروزی مقابل سوریه جهانی شدن قطعی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار