معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی خبرداد:

مشارکت 7 هزارو 200 اولیای پایه اولی استان در کارگاه آموزشی با عنوان " همگام با اولی ها"

بجنورد (پانا) -معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی از مشارکت 7 هزارو 200 اولیای پایه اولی استان در کارگاه آموزشی با عنوان " همگام با اولی ها " خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 7 هزارو 200 اولیای پایه اولی استان در کارگاه آموزشی با عنوان " همگام با اولی ها"

عصمت بدخشان معاون آموزش ابتدایی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه اولیای پای اول استان تحت عنوان همگام با اولی ها در شهریور ۱۴۰۰خبر داد.

وی در ادامه گفت ؛نقش والدین در تعلیم و تربیت به اندازه نقش معلم در کلاس اهمیت دارد و والدین نقش محوری در موفقیت دانش آموزان ایفا می کند وی همکاری و مشارکت اولیا با مدرسه را به خصوص در دوره ابتدایی ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

بدخشان در ادامه افزود؛ دوره آموزشی ویژه اولیای پایه اول به عنوان همگام با اولی ها با اهداف نحوه کار معلمان در شبکه شاد و آموزشهای مجازی . بررسی مشکلات ویژه یادگیری در کودکان، آشنایی با پیش نیازهای درسی ریاضی، فارسی، ارزشیابی کیفی توصیفی، آموزش‌نرم‌افزار شاد و... از ۲۰شهریور لغایت ۲۴شهریور به مدت پنج روز با حضور اساتید کشوری و مدرسان استانی و سرگروه های آموزشی پایه اول به صورت مجازی در بستر شاد برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی در پایان خاطرنشان کرد: برای آن دسته از والدین که به فضای مجازی دسترسی ندارند جزوه آموزشی فایل ها و... به شهرستانها و مناطق ارسال می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار