برگزاری پویش بوسه افتخار به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس

مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان‌رضوی از برگزاری پویش بوسه افتخار بر دستان یادگاران ۸ سال رشادت و ایثار به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پویش بوسه افتخار به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس

علی محمد یونسی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: پویش بوسه افتخار بر دستان یادگاران ۸ سال رشادت و ایثار ویژه دانش آموزان پیشتاز در همه دوره های تحصیلی در بازه زمانی چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه لغایت پنجشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ در شبکه شاد برگزار می شود.
وی ادامه داد: کارشناسان سازمان دانش آموزی هر ناحیه/شهرستان/منطقه پس از دریافت و داوری آثار دریافتی از سطح مدارس تنها یک اثر منتخب از هر مقطع را از طریق شبکه شاد، به سازمان دانش آموزی استان ارسال می کنند و سایر آثار را در قالب یک فایل با نام ناحیه/شهرستان/منطقه - عنوان فعالیت در سامانه FTP بارگزاری می کنند.
یونسی ادامه داد: رعایت پوشش اسلامی و عدم استفاده از دستمال گردن الزامی بوده و بودن یکی از نمادهای تشکیلات جهت پیشتازان و برای رزمندگان تصویر یا نمادی از دفاع مقدس دارای امتیاز است.
وی گفت: تولید آثار باید بصورت انفرادی با رعایت کامل ضوابط بهداشتی شرایط کرونا باشد. و در خانه و محل سکونت، استودیو، مدرسه یا فضای باز آثار تولید شود، برای پیشتازان عزیز مدارس دخترانه بوسه بر دست رزمندگانی که محارم (پدر_پدربزرگ_عمو_دایی_برادر) هستند بلا مانع است. درج نام استان، شهرستان ناحیه منطقه، موضوع، عوامل تهیه در زیرنویس(کپشن) عکس ارسالی الزامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار